WEKO3
アイテム
保育者養成におけるきょうだい児支援を学ぶ意義と役割について ─ 特別なニーズをもつ子どもの視点から ─
https://ikuei.repo.nii.ac.jp/records/408
https://ikuei.repo.nii.ac.jp/records/4089ad0ae3a-0a76-4158-9bd7-2102f4489d60
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-04-19 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 保育者養成におけるきょうだい児支援を学ぶ意義と役割について ─ 特別なニーズをもつ子どもの視点から ─ | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
吉野, 真弓
× 吉野, 真弓× Yoshino, Mayumi |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | The purpose of this study is to clarify the meaning and the role of learning support for siblings in early childhood educator training. This survey was conducted using a questionnaire. From the results of the survey, the students didnʼt know the siblingsʼ problems. The students thought of very necessary for learning support for siblings. The learning about siblingsʼ support through group work was share each otherʼs thoughts and get new insights. It became clear of the meaning and the role of learning support for siblings in early childhood educator training. It was important of the learning about siblingsʼ support for siblings in early childhood educator training. | |||||
書誌情報 |
育英短期大学研究紀要 号 35, p. 61-67, 発行日 2018-03-15 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 育英短期大学 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0914-3351 |