ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要論文
  2. 02 育英短期大学研究紀要
  3. 第35号 (2018.3)

保育者養成におけるきょうだい児支援を学ぶ意義と役割について ─ 特別なニーズをもつ子どもの視点から ─

https://ikuei.repo.nii.ac.jp/records/408
https://ikuei.repo.nii.ac.jp/records/408
9ad0ae3a-0a76-4158-9bd7-2102f4489d60
名前 / ファイル ライセンス アクション
06-IKUEI-YOSHINO.pdf 06-IKUEI-YOSHINO.pdf (553.2 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-04-19
タイトル
タイトル 保育者養成におけるきょうだい児支援を学ぶ意義と役割について ─ 特別なニーズをもつ子どもの視点から ─
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 吉野, 真弓

× 吉野, 真弓

WEKO 592

吉野, 真弓

Search repository
Yoshino, Mayumi

× Yoshino, Mayumi

WEKO 593

en Yoshino, Mayumi

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is to clarify the meaning and the role of learning support for siblings in early childhood educator training. This survey was conducted using a questionnaire. From the results of the survey, the students didnʼt know the siblingsʼ problems. The students thought of very necessary for learning support for siblings. The learning about siblingsʼ support through group work was share each otherʼs thoughts and get new insights. It became clear of the meaning and the role of learning support for siblings in early childhood educator training. It was important of the learning about siblingsʼ support for siblings in early childhood educator training.
書誌情報 育英短期大学研究紀要

号 35, p. 61-67, 発行日 2018-03-15
出版者
出版者 育英短期大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 0914-3351
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 06:46:28.101949
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3